Dimitri

Hij wacht tot hij zowel Donna als Alex weg ziet gaan en laat zichzelf binnen met de sleutel die Norman hem gaf. Op zijn gemak beweegt hij zich door de flat, het bed is rommelig, net als de kamers om hem heen. Kledingstukken op de grond en op het voeteneind van het bed. Onderin de kledingkast staat een rieten mand met een keur aan dildo’s en vibrators. Aanvullingen op het spel van Donna en Alex. Op het aanrecht staan koffiemokken, een bord met een half opgegeten boterham. Donna haar doka zit op slot. Hij probeert de kleinere sleutel, vindt op de tast de lichtknop. Rood licht omringt hem, na een tweede klik wordt het licht wit. Hij ziet de bakken voor ontwikkelvloeistof, dikke multomappen op een plank, een klein bureau. Foto’s die ze pas gemaakt heeft hangen aan een lijntje boven het bureau. Hij herkent het uitvaartcentrum van de gebroeders Bassary en glimlacht. Hij wist dat ze het aanbod niet zou weigeren.

Rustig bladert hij door de mappen op zoek naar de foto’s waar Norman hem van vertelde. Foto’s van Donna en haar veroveringen. Ze bewaart de foto’s niet in haar doka en hij zoekt door het appartement. Het grote bureau met het houtsnijwerk zit op slot.

Een map in een la van haar bureau.

Hij hoort het Norman zeggen. De kleine sleutel past niet en voorzichtig gaat hij op zoek. Hij tilt spullen op, zonder ze te verplaatsen. Hij woelt met zijn vingers door de aarde van de planten en veegt weg wat hij morst. In de hoek van het aanrecht staat een blik met verschillende sleutels. Geen van de sleutels past op het bureau. Hij probeert zich te herinneren of Norman iets over de sleutel heeft gezegd, zoekt verder in de slaapkamer en de lage kastjes naast het bed. Hij zoekt zelfs in de rieten mand met seksspeeltjes.
Als hij terug komt in de woonkamer valt zijn oog op de verzameling gekleurde flessen in de vensterbank. Blauw, paars en rood. Het zonlicht werpt kleurige vlekken op het laminaat. In één van de flessen schittert iets en hij pakt de fles en ziet het kleine sleuteltje op de bodem. De hals is te smal en hij zoekt naar een naad in het glas. Hij vindt niets. Hoe heeft ze de sleutel in de fles gekregen?
Tegen de rand van het aanrecht tikt hij de fles voorzichtig kapot, de scherven legt hij onder het andere afval in de prullenbak.
De map in het bureau is dik en zwaar en er vallen foto’s uit. Foto’s van Donna in uitdagende houdingen. Foto’s van Donna met anderen. Tientallen gezichten die hier ooit met haar waren. Op de bank, over de tafel, de vloer, het bed. Ze deelt en geeft gul, neemt gretig. Mannen en vrouwen. Hij herkent Janneke op een aantal foto’s. Verlegen en een beetje beschaamd. Foto’s van vreemde gezichten. Vaak net zo uitdagend en geil als Donna zelf. Vrouwen die zich laten verleiden door haar, mannen die haar verleiden, met haar spelen, haar strelen, haar nemen. De hoer die ze zichzelf heeft laten worden. Voor wie haar wil. Hij bekijkt alle foto’s en legt foto’s apart. Het wordt een klein stapeltje. Donna en de lichamen die ze toe heeft gelaten.
Voorzichtig duwt hij de rest van de foto’s terug, de map weer op zijn plek in het bureau en het bureau op slot. Het sleuteltje legt hij onder één van de andere flessen. Als Donna het ontdekt geeft ze misschien Alex de schuld, misschien ook niet. Misschien zoekt ze er niets achter. Als ze de foto’s met Norman heeft gedeeld, kan het haar waarschijnlijk niet schelen wie de foto’s ziet.
Beneden haalt hij een witte enveloppe uit zijn jaszak en hij stopt hem in Donna haar postbox. De foto zal vragen oproepen die ze niet kan beantwoorden.
Als hij naar buiten loopt ziet hij Alex de hoek omkomen met haastige stappen en een nerveuze blik. Hij leest angst, angst om Donna kwijt te raken en hij glimlacht. Bezitterigheid uit angst, gemaakte zelfverzekerdheid. Alex denkt dat ze Donna heeft, maar Donna laat zich niet bezitten. Donna danst en fladdert, vrij als een vogel. Hij heeft haar kooi open staan, het eerste zaad is geplant. Ze zal vrijwillig naar hem toe komen.

Samen met zijn moeder en uwa versiert hij de kerstboom. Hij hangt de kleine lampjes langs de ramen en legt het net van lichtjes over de grote buxus in de voortuin. Kerst als alle voorgaande jaren. Zijn moeder wil het diner voor haar rekening nemen, ook net als de voorgaande jaren. Hij praat het uit haar hoofd.
‘Boeng* Minggus en usi* Janaila zullen het diner verzorgen. Voor jou, en de rest van de familie. Je hoeft niets te doen. Je hebt al genoeg op je schouders.’
Ze protesteert niet, knikt gelaten en knoopt rode linten aan de uiteinden van de takken. In de keuken neemt hij zijn trillende telefoon op. Een aarzelende vrouwenstem vraagt naar Dimitri. Hij zegt dat ze daar mee spreekt, stelt een datum voor en een plek. Een grote parkeerplaats ergens aan de A2. Hij zal het haar morgen bevestigen. Meteen belt hij een ander nummer, ook nu noemt hij zichzelf Dimitri. Niet iedereen hoeft zijn werkelijke naam te kennen.
‘Ik heb iemand, wanneer schikt het?’
Hij luistert even, hangt dan op en zet thee voor zijn moeder en uwa.
‘Ik ben vanavond niet thuis, u kunt hier blijven?’
Zijn uwa knikt en hij geeft zijn moeder een zoen op haar hoofd.
‘Morgen ben ik thuis.’
‘En met kerst?’
‘Ook, tot morgen.’
Hij pakt zijn jas en verdwijnt in de avond, naar een leven dat alleen hij kent, als Dimitri. De man die gelijkgestemden samen weet te brengen.

*

Kleine zweetdruppels vormen zich op zijn voorhoofd en laten een kriebelende afdruk achter. Hij wil ze wegvegen, maar zijn handen zitten vast. Even schokt hij met zijn heupen in een dierlijk verlangen naar verlossing. Het afgelopen uur heeft de hitte zich in zijn lijf opgebouwd. Het kleine vuurtje waarmee de vrouw haar liefkozingen over hem heen liet gaan zijn uitgegroeid tot felle vlammen op iedere plek waar ze hem aanraakt. Hij had meteen tot zaken willen komen, maar ze had hem aangekeken en haar volle lippen op zijn mond geduwd.
‘Straks Dimitri, nu is het tijd voor plezier.’
Een vrouw die weet waar ze mee bezig is en er goed in is.
Nu kijkt ze met een glimlach op hem neer. Zijn lul staat fier en kloppend overeind en hij gromt. Hij wil dat ze het karwei afmaakt. Nog een keer laat ze de gloeiende was over zijn buik lopen en langs zijn ballen, meteen daarna volgt het ijs. Een koud spoor waar eerst de hitte was, een vochtige straal langs zijn liezen, tussen zijn billen. Het blust niet, wakkert het vuur alleen maar aan.
‘Schiet op vrouw! Maak het karwei af.’
Ze buigt over hem heen en laat haar borsten voor zijn gezicht bungelen. Seth aarzelt niet en hapt, hij zet zijn tanden stevig in haar huid. Haar sissende ademhaling eindigt in een diepe kreun en ze verplaatst haar lichaam, gaat schrijlings over zijn gezicht zitten. Zijn lul schokt als hij haar geur ruikt. Scherp zoet en dierlijk. Zijn tanden happen in haar lippen, zijn tong erlangs, in haar warme kut, over het harde knopje. Ze slaakt een kreet als hij ook daar zijn tanden inzet. Haar gehijg wordt dieper, haar gekreun zwaarder en ze beweegt mee met het ritme van zijn tong. Hij likt met lange, natte halen, dan weer scherp met het puntje van zijn tong, het happen van zijn lippen, bijten van zijn tanden. Haar geur wordt zwaarder, haar smaak helder zoet. Ze beweegt niet meer mee en hij voelt dat ze de spieren in haar benen spant.
Ze spoort hem aan door te gaan, niet te stoppen en hij likt haar tot hij kramp in zijn tong krijgt. Het ritme dat hij aanhoudt zodat ze klaarkomt en haar sappen over zijn gezicht laat stromen. Hij blijft likken, maakt haar schoon en ze schokt op zijn mond, op zijn tong. Een langgerekte kreun met korte, hijgende kreetjes.
Ze zoekt steun op zijn borst als ze zich verplaatst en op zijn buik gaat zitten, de top van zijn eikel tegen haar billen. Ze zoent hem, likt haar geil van zijn gezicht en glimlacht.
‘Dat was lekker Dimitri, je bent goed, zoals ik al vermoedde…’
Hij duwt zijn heupen tegen haar aan en ze lacht diep vanuit haar keel.
‘Hoe wil je het… jij bepaalt.’
Zijn stem is hees en donker. ‘Maak me los, dan laat ik je voelen hoe ik het wil.’
Ze maakt hem los, tergend langzaam en als hij een hand vrij heeft, boren zijn nagels zich diep in haar vlees.
‘Schiet op…’
Als hij los is duwt hij haar ruw op het bed en gaat op haar zitten, zijn knieën naast haar hoofd.
‘Mond open.’
Ze kijkt hem aan en hij stoot in haar keel, houdt haar hoofd omhoog zodat hij makkelijk in en uit haar mond kan pompen. Haar ogen beginnen wazig te glanzen als hij haar steeds dieper in haar mond neukt, steeds sneller. Ze opent haar mond wijder zodat hij nog dieper kan en kreunt tegen zijn eikel aan. Hij pompt, duwt haar gezicht tegen zijn buik, laat los als hij weerstand in haar lichaam voelt en stoot zich naar zijn eigen hoogtepunt. Hij trekt zijn lul tussen haar lippen uit en kijkt toe hoe zijn zaad in korte, dikke stralen over haar gezicht spuit. Ze likt met een geile blik in haar ogen langs haar lippen en hij duwt zichzelf er weer tussen. Haar tong glijdt gevoelig langs zijn eikel, haar ogen worden groot als ze merkt dat hij niet kleiner wordt. Hij lacht. Als hij wil zou hij haar nu lang kunnen neuken. In haar kut, in haar kont. Na de eerste ontlading kan hij het soms uren volhouden. Haar geile gekreun zal overgaan in gesmeek. Kermen dat hij moet stoppen. Hij trekt zich terug, stapt van haar af en zoekt zijn kleren bij elkaar. In de grote spiegel aan de muur ziet hij de rode vlekken op zijn huid. Sporen van de hete was, hier en daar harde, gestolde plakkaten.
‘Nu al klaar Dimitri?’
Hij kleedt zich aan en draait zich naar haar toe. Ze ligt wijdbeens, met opgetrokken knieën en speelt met haar kut.
‘Je hebt mij niet nodig. Onze afspraak, kan ik het bevestigen?’
Ze knikt. ‘Je weet het zeker?’
‘Anders had ze niet gebeld. Ze wil alles, het hele pakket. Ik zal het met haar bespreken, en jij belt die fotografe.’
‘Donna Coredo … We hebben een eigen fotograaf.’
‘Donna is erbij, misschien zal ze de sessie niet volmaken, dus zorg voor een backup, maar Donna is erbij, anders gaat de deal niet door.’
‘Ik zal haar bellen, moet ik me zorgen om haar maken?’
‘Dat regel ik, ze is dit niet gewend. Ze zal zeggen dat het wel zo is. Bel haar en laat me weten of ze toehapt.’
‘En die vrouw?’
‘Als ik haar gesproken heb, laat ik je weten wat haar ervaring is, maar ik denk niet dat je je zorgen hoeft te maken. Ze heeft mij weten te vinden, dus ze weet waar ze naar op zoek is.’
‘En jij en ik?’
‘Ik weet ook wat ik zoek.’
‘Geen plezier zonder zaken?’
‘Alleen maar zaken. We spreken elkaar.’

Hij laat haar liggen op het grote bed. Haar ongebluste verlangen is niet zijn verantwoordelijkheid en het is zoals hij het zegt. Zaken. De wereld waar hij zich in begeeft als hij zich voordoet als Dimitri. De man die weet waar hij moet zijn als het gaat om perverse en soms zelfs verboden verlangens en fantasieën. Het is een rol. Geile lust en donkere verlangens die hij ook heeft, die hij zou willen botvieren. Als Dimitri kan het en ontmoet hij de juiste mensen. Als Seth zal hij het bewaren voor Donna. Haar donkere kant heeft ze nog niet ontdekt. Donna past ook bij Dimitri.

Show Buttons
Hide Buttons